xyy---
大家好 这是我的垃圾桶
tomorrow is going to be a good day with the wind.
 
If You Want Me - Glen Hansard、Markéta Irglová

原来这是原曲

Ghost from the past:

像是结了一层又一层的冰

恰好不是冬天要来了嘛

这次附词中英对照

实际上看原电影更有想哭得冲动


Are you really here

是你真的在这里

or am I dreaming

还是我在做梦

I can't tell dreams from truth

我分不清梦和现实的区别

For it's been so long

因为已经太久了

since I have seen you

太久都没有和你见面了

I can hardly remember your face anymore

你的模样已经依稀

When I get really lonely

当我感到孤独的时候

And the distance causes only silence

距离带来的只有沉默

I think of you smiling

我回忆着你的笑容

with pride in your eyes

你那充满骄傲的眼神

Lover that sighs

叹息着的爱人啊


Are you really sure that you believe me

你能确定你真的相信我

When others say I lie

即使别人都说我在撒谎吗

I wonder if you could ever despise me

我想你一定不会怪我

When you know I really try

当你知道我是这样的努力

To be a better one

想为你把自己变完美

to satisfy you

就为了让你满意



 
评论(1)
热度(8)
© xyy---/Powered by LOFTER